mobillös

Min svenska mobil funkar inte langre, batteriet laddades ur i mandags och sen har jag inte kunnat ladda den, den har hallt lange dock, haft den i 4 ar tror jag. Sa ingen ide att smsa den, ni far skicka mejl om ni vill mej nat. Typsikt att den skulle sluta funka nu precis innan jag haller pa och kopa en ny telefon. Dom var snalla att lagga undan en iphone at mej MEN Masmovil segar nat fruktansvart med andringen av agaren pa numret. Det ar sa frustrerande att veta att det ligger en telefon och vantar pa mej, men jag kan inte kopa den an, och nar jag val kan kopa den nar andringen ar klar sa kommer den sakert redan va sald, dom kan inte halla den hur lange som helst!

Gaaaaaaaaah! Solen skiner iaf, UNDERBART!!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback