varkanslor

Julen hemma var underbar men kort, och KALL!! Finns som sagt inget battre an jul hemma i Sverige med familj och vanner. Onskar jag hade haft mer tid bara, nasta jul blir det 2 veckor!

Var skont att komma hem sen till varkanslor. Vadret har ar helt underbart, 20 grader om dagarna och solen bara steker. Nar vadret ar sahar kommer man ihag varfor man bor har. Livet kanns bara liiite lattare nar man mots av solsken utanfor dorren.
Nyar firade jag har med goda vanner, middag och vid tolvslaget ater man vindruvor har, en for varje slag som klockan gor. Alltsa sammanlagt 12 stycken. Sen blev det utgang, forst till en karaokebar, och sen Molisse, och sen den lilla biten hem pa 3 minuter :)
Dagen efter blev det oxa utgang med mina killar, som jag bodde med forut. Inget drama, bara dans och prat och skoj! Den morgonen slutade 8.30 nar jag stupade i sang.

Nu ar det jobb som galler mest, pa torsdag ska jag traffa Jenny, Jamie och Lotta. Ta avsked av Jenny & Jamie for dom ska flytta till England :( kommer sakna henne sa mycket, larde kanna henne sommaren 2009 och vi har hangt ihop mycket sen dess. Det ar det som ar det daliga med att bo pa sana har stallen som Marbella for manga ar det ett stalle man bor pa en sommar eller under en kortare tid, vilket gor att man far ta farval av manga... :(


Jag, Jami och Christopher, mina gamla roomies

Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

<3 O du kommer alltid betyda mycket för mig!!

2011-01-31 @ 18:29:43
URL: http://italyeladolcevita.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback