tomt

Jade åkte till flygplatsen för en stund sen. Har varit helt underbart att ha henne här igen, saknar henne så. Men hon kommer komma tillbaka många gånger den här sommaren som tur är, och planerar jag bra så lär jag åka och hälsa på henne och Jenny i England, nu har jag 2 anledningar att åka dit.
Hon kom sent i torsdagskväll, jag va ute och vinade med en kollega från jobbet, så sprang hem 10 minuter innan hon kom och tokstädade och bäddade hennes säng osv. Sen gick vi en sväng till Molisse, och sen till en bar där det skulle vara en casting för en realty show som ska spelas in i Marbella, 4 killar och 4 tjejer ska bo i en fancy villa i Marbella och festa ihop denna sommaren, vi kom dit för sent dock, inget folk kvar.
Fredag blev lugn med drinkar nere i hamnen och sen middag med Vivian. Lördag spenderades med att gå runt i Marbella, vi tog båten till Puerto Banus, åt lunch där, baguette, det var Jade som fick mej hooked pa Caesar club baguetten där, så den var given. På kvällen åt vi middag ett gäng i Marbella på Casa Mono, sen Room 101, en snabbis pa News Cafe, Seven och Linekers och sen åkte vi till Olivia Valere där det var öppning för säsongen, sjukt bra! Blev uppraggad av en avdankad gammal svensk fotbollsspelare, har för mig att han heter Martin Dahlin?? :) Sen åkte vi till Funky Buddha som alltid är fantastiskt!! Stupade i säng 7 på morgonen, igår bara hängde vi hemma, åt middag med lite kompisar och hem igen. Idag jobbade jag men kom hem ganska tidigt så vi gick ner till hamnen för lite tinto de verano i solen vid stranden, bra avslutning på en underbar helg!


Jade är glad över att vara tillbaka :)




Middagsgänget: Kaspar, Dion, Vivian, Sergio, Lucie, jag, Jade och Fiona.


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback