solen skiner

Underbart vader ute, nu ar verkligen varen har, kanns som sommar i Sverige, lite kyligare mornar och kvallar och cirka 25 grader om dagen. Inge mer varmeelement, inga stora pyjamaser, inga mer stovlar, nu ar det sandaler och solglasogon som galler, och jag njuter.
Kunde ga redan innan 19 fran jobbet igar sa jag akte upp till La Cañada, behovde kopa smink, ballerinaskor och bikini. Hittade ingen bikini jag ville jag, kopte ballerina, men nu nar jag provade dom hemma sa va ena skon for liten, maste aka och lamna tillbaka dom.
Idag har jag tagit eftermiddagen ledigt, tyckte jag kunde unna mig det, jag ska lagga mig pa stranden och bli lite solkysst, ska bli jattefint vader i helgen men imorrn jobbar jag, och sen ska jag till Ikea med Lotta.

Idag fyller min finaste storasyster 30 ar!!! Grattis grattis grattis! Hoppas familjen dar hemma tar hand om dig idag. Nu ar det inte langt kvar tills ni kommer ner till mig, och paket vantar har som sagt...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

TACK! Vad härligt det låter med stranden, hoppas du njuter ordentligt. Vi har haft mamma på besök här, ingen strand för vår del men väl ett besök på Ica. Vår snälla mamma ska hjälpa mig med lite mat tills imorgon. Vi saknar dig. Ha det bäst! Puss o kram.

2011-04-08 @ 14:02:02
Postat av: Anonym

ah.. nu glömde jag ju den där himla "bloggregeln" igen..here we go again ;)

du menar att jag börjar bli en blondinbella-wannabe, hahah varning varning! äh jag gillar bara att ta bilder på allt o kommunicera genom dem....faast jag tycker ju att Blondinbella är rätt grym också ;)

2011-04-11 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback