Long time no see

Ojsan vad daligt jag bloggar nu for tiden. Hade nagra underbara dagar hemma i Svealandet med min familj och vanner, men vad harligt det var och komma tillbaka "hem".
Jag jobbar mest, har oxa hittat en ny lagenhet sa om 2 veckor flyttar jag till en studio, 1 minut fran stranden, lagom 2 dagar innan att min bror Tobias och hans Sanna kommer. Sanna min svagerska som var har i varas gillade det sa mycket och denna gang foljer broren min med. Ska bli sa kul med besok igen!! Dagen innan dom aker hem kommer min alskade Tessan hit, langtar saaaaaaa!

Forra veckan var en galen vecka, var ute nastan varje kvall, bland annat Lemmon (saklart) poolparty hos Jenny, Dreamers. Helgen innan det jobbade jag en kvall som pr for Pangea i Puerto Banus sota Sofie fran min spanska underade om jag kunde hoppa in.
Det har varit galet varmt har, inget kul alls, har legat pa 40 grader flera ganger. For varmt, men dom senaste dagarna har temperaturen gatt ner lite, fortfarande valdigt varmt men inte sjukligt. Ser fram emot lite svalare dagar, stranden ar inte och tanka pa nar det e sa har varmt.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Tessan

kommer bli awesooome! håll ställningarna tills jag landar!;)

2010-09-01 @ 20:53:16
URL: http://livsnjutarerapporterar.blogspot.com/
Postat av: Marie

Du lever verkligen ett härligt liv Sandra! Hoppas du mår bra :)

2010-09-01 @ 21:50:20
URL: http://iholland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback