livet leker!!

Nu har jag flyttat till min alldeles egna lagenhet. Vem hade trott for 1,5 ar sen att min forsta lagenhet skulle finnas i Marbella? Inte jag iaf, jag visste inte ens vart Marbella lag da. Jag ar sa lycklig, bodde ju med en rumskompis forut och henne katt. Nu bor jag ensam och det ar sa skont, inget katthar. Har en söt liten studio 2 minuter fran stranden och 5 minuter fran den stora shoppinggatan i Marbella, ingen ar lyckligare an jag.
Och igar fick jag besok oxa fran Tobias och Sanna, min bror och hans flickvan.

Ikvall ska jag pa middag med dom anstallda tjejerna i butiken jag jobbar i. Och sen blir det modevisning pa Suite, ska fa lana klanning fran varan butik.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste få se lite bilder :)

2010-09-16 @ 14:58:41
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Postat av: Marie

Gud så härligt! Du måste ju visa bilder :)

2010-09-17 @ 10:41:05
URL: http://iholland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback