besook

Nu har brorsan och Sanna akt hem, var sa harligt och fa ha dom har. Forsta gangen Tobbe va "hemma hos Sandra", har aldrig hant forut. Hade lite otur med vadret, men bruna blev dom iaf, en annan har ju fatt jobba, men mysiga middagar och en hel dag pa stranden hann vi med. Tog saklart med dom till Lemmon en kvall, och innan det at vi tapas pa Pintxos.
Nu ar Tessan har!!!!! Och vi har fortfarande otur med vadret, har inte regnat pa flera manader och nu oser det ner, vi som har varit har hela sommaren tycker det ar ganska skont, luften kanns sa frisk, men gaster hemma fran Sverige ar inte lika nojda.
Igar kom min gamla rumskompis Christopher hit och halsade pa oxa, var sa kul och se honom!! Han var en av killarna jag bodde med nar jag pluggade spanska. Ikvall ska vi ut med dom, och imorrn blir det Lemmon, och lordag blir det utgang i Puerto Banus. Lar nog bli en helnatt, Tessan ska med bussen kl 7 pa sondagmorgonen, tror vi kor pa fest fram tills dess.

Nar Tessan har akt far jag lite ledigt i 2 veckor, och sen kommer mammsen, pappsen och lillebror hit.
Ska skriva en liten lista med saker jag vill att ni ska ta med... :)


Och idag fyller varldens sotaste Oliver 2 ar!!!
Var inte hemma nar han fyllde 1 ar heller :( Massa grattis till honom. Pussssssa honom fran mej, och sag att jag saknar honom och Hampe Bampe massvis! Ibland onskar man att det fanns snabbflyg pa nan minut som var gratis, sa man bara kunde fa aka hem och ge alla en kram.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Åhh pussar o kramar till dig.

2010-09-23 @ 16:20:43
Postat av: Marie

Kul med besök! Mina föräldrar kommer i december men innan dess ska jag hem en sväng också. Skönt!

2010-09-24 @ 18:06:17
URL: http://iholland.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tjejen!

Vad synd att vi inte fick ihop nagon fika denna gng heller!

Jag ser sa mycket fram mot din fest pa lordag! Ska bli sa kul att se dig igen...

Kram och du... Vadret AR underbart!

2010-09-26 @ 11:41:54
Postat av: Linda

Haha fyfan vad irriterande! Ändå var typ allt igång i Marbella, bankerna, mercadona m.m.



Bra att din chef är snäll iaf :D

2010-09-29 @ 21:17:51
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback