bilder!

Nu sitter jag hemma hos Linda och använder internet med min dator, ni förstår inte hur underbart det känns. Så tänkte att en liten bildupdate skulle vara på sin plats. I lördags blev det ferre. Opening party med tjejerna på Tibu, och sen vidare mot killarna och sen Lemmon, och avslutningsvis en kebab på det såklart.
Igår var jag på möte på Nina B. Dom har ett charityevent på en restaurang på stranden om nån vecka. Lotta jobbar där och frågade om jag ville hjälpa till, men sen kanske dom behöver mig som modell för modevisningen ist, får se vilket det blir. Sen åkte vi till Sonora Beach, en beachklubb. En av ägarna till baren jag jobbar på hade födelsedagsfest där. Himla mysigt! Avslutade kvällen med Donkenmat. Somnade halv 11 och sov i över 12 timmar. I söndagmorse somnade jag vid 7, och så upp för mötet klockan 11. Det gjorde att jag var lite trött igår.


Poolområdet på hotellet vi bodde på


Sanna och jag, saknar dej sååå!


Vi åt en massa god mat, här sallad på stranden


Underbar paella


På opening partyt på Tibu, Linda, jag, Rachel och Jenny


Luis och jag gör våran vanliga pose


På Sonora Beach
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback