busy helg

Fredagkvällen blev väldigt lyckad. Åkte in till Puerto Banus gick till mitt jobb och träffade på Sofie och hennes föräldrar där, sen kom Jade dit och Jenny, Bertie och Tom. Sen åkte Jenny och jag till Lola´s, hände dock inte så jättemycket vi kom dit ganska sent, och det hade varit busy innan vi kom dit. Hängde mest i baren hos Rachel, och sen var vi mest på Dreamers, Jami jobbade där den kvällen. Träffade på en massa random people efter att Jenny åkt hem.
Kom hem väldigt trött om man säger så innan 8 på morgonen. Vi började laga pasta för vi var så hungriga. Sov bort mest hela dagen, innan det var dags för nästa fest. Carlos hade sin födelsedagsfest i sina föräldrars lägenhet som ligger mitt på strandpromenaden och dom har som en veranda man kan sitta på, så man sitter nästan på strandpromenaden med utsikt över stranden och havet, underbart!!!

Massa mojitos, och sen bar det av till Lemmon, var dock värsta kön, det var packat men eftersom jag känner vakterna fick jag och Carlos smita in iaf, dom andra drog till Buddha men kom tillbaka efter tag. Senare gick vi allihopa till Buddha och dit kom Luis, Chris och Jami när han slutat jobba på Lemmon.
Carlos, Luca och jag gick hem och Carlos gjorde hamburgare, morgonmiddagar is the shit! Rachel kom dit vid 8 när hon slutat jobba, sen sov vi alla över där, och idag har vi bara ätit och sovit hela dagen, underbar helg!


Sofie och jag på Terrablues


Jag och Russell en av ägarna och Djn på baren jag jobbar på.


Jenny och jag


Posar lite på Lola´s


Jag, Rachel och Sandra på verandan


Allihopa på Carlos födelsedagsfest


Luca, Carlos och jag på Lemmon
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emlan

Snygging där! :)

2010-05-24 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback