tomt

Nu har min alskade Sanna akt hem, det ar sa tomt redan. Men vi har haft det underbart. Lovely vader, bade hon och jag hann bli lite bruna. Och nu ska jag ga ner till stranden igen, battra pa fargen. Nasta gang hon kommer far hon ta mej sig broren min oxo. Hon holl dock pa att inte komma hem. Jag vaknade kvart over 5 imorse, och bussen skulle ga halv 6. Vi sprang och hon hann som tur var. Jag onskade dock i smyg att hon inte skulle hinna med bussen sa hon hade fatt stanna lite till.
Ikvall blir det Puerto Banus TIBU med tjejerna, sen moter jag nog upp mina killar och gar ut i Marbella.
Saknar er alla dar hemma, forlat att jag inte kan hora av mig sa mycket nu, ar helt lost utan mitt internet. Maste komma pa en losning.
Nu har jag ju iaf en lagenhet sa ar det nan som vill komma och halsa pa, let me know!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Härligt att ni har haft det bra. Hoppas du trivs i nya lägenheten.

Puss o kram.

2010-05-01 @ 13:32:57
Postat av: Sanna

Underbart är ett understatement:) Vi har haft en toppentoppen vecka med perfekt väder och perfekt sällskap, och jag saknar dig också min kära ståherka! Nästa gång kommer gammelparet ner tillsammans:) PUSS PUSS PUSS

2010-05-01 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback