Frågestund!

Det var en läsare som undrade om jag inte kunde ha en frågestund, och det kan jag ju ha. Har inget annat för mig om dagarna. Men antar att det inte kommer bli nån rusning, så jag kommer inte sätta ett klockslag 2 timmar senare för stopp för frågar som Blondinbella, Kenza, Egoina och gänget får göra, utan vi kan väl säga till på måndag så får ni ställa frågor i kommentarfältet.
Spanien, studier här, bästa klubbarna, privat, vad ni vill. Kan inte garantera att jag kommer svara på alla privata frågor dock ;)

Kör igång...

Update: Kommer inte ha internet pa ett tag nu, sa jag forlanger fragestunden tills vidare...Fraga pa!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emlan

NÄR KOMMER DU HEM?? SAKNAR DIG! (den här frågan får du ta prio 1 på :) PUSS VÄNNEN!

2010-05-21 @ 11:15:54
Postat av: Fia

Hej tack för en bra blogg!

Jag undrar lite om shoppingen i Spanien:

Är det dyrare/billigare än i Sverige? Eller är priserna ganska lika?

Vilka är dina favorit affärer?

2010-05-21 @ 21:26:17
Postat av: hanna

Hej!



Jag hittade precis din blogg, och vad glad jag blev!!:)

Jag har massa frågor om marbella, boende, jobb, erfarenheter! Jag skulle bli jätte glad om du skulle vilja maila mig på [email protected]. Så jag skulle kunna få ställa lite frågor! inget konstigt, jag vill bara ha lite tips från någon som vet och lever där.

MVH Hanna

2010-05-23 @ 20:57:36
Postat av: stina

Hej! Jag undrar vad lägenhets hyrorna ligger på i månaden ungefär och sen vill jag veta vad du tycker är det bästa och sämsta med Spanien :)

2010-05-24 @ 08:45:07
URL: http://stinahult.devote.se
Postat av: tommie

Om du fick välja ett land att bo i för resten av ditt liv. vilket hade du då valt?

2010-05-24 @ 10:20:25
URL: http://tommies.devote.se
Postat av: Charlotte J

På kanarieöarna blir man ju väldigt uppskattad som svensk och "blond". är det likadant på fastlandet?

2010-05-26 @ 18:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback