eurovision

Da kande jag att det var pa tiden att jag skrev nanting om Eurovision. Som ni sakert alla vet gick vi inte vidare till finalen pa lordagen, nagot som aldrig har hant forut. Och var det nan som trodde nat annat? Visst man hoppades ju, det gor man alltid. Men om det ar nan som kommer ihag sa skrev jag vid finalen i Melodifestivalen att manga lander i ar skickar ballader, sa for att sticka ut bor vi skicka en uptempo lat. Hade inte Eric Saade i sin lilla dusch funkat battre? Hate to say i told u so!
Men att Christer Bjorkman ska avga? Visst det kanske skulle behovas lite nytt blod i festivalen, MEN det var inte han som rostade fram Anna Bergendahl, det var svenska folket. Och det var inte han som valde ut latarna, det var urvalsjuryn, som vi alla vet inte har gjort nagot bra jobb dom senaste aren.
Sag inte semifinalen igar, for har i Spanien bryr man sig inte sa mycket sa den visades inte ens, vet inte heller om jag kommer se finalen pa lordag. Jag sag dock tisdagens semi, och dar holl jag pa Belgien, ah sa fin lat!

Ikvall ska jag sitta barnvakt, och imorrn blir det utgang!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback