yesterday i fell in love

Jag vet, dålig uppdatering den här veckan, vet inte vart den försvann. Har hunnit med fika med Jenny, Linda och LottaCafé Chill out, jättemysigt tills fotbollen kom på, och ljudet höjdes till skyarna. Och servitören var det värsta jag varit med om, ingen dricks till honom inte, inte nåt kunde han få rätt.
Kollat massa filmer med roomisarna, bland andra Gladiator och 300, bra filmer!!

Igår blev jag kär.....











I Sashimin på La Moraga. En grym restaurang i Puerto Banus, som jag va på efter att den öppnat i september förra året, och igår var jag där med Jade och 2 av hennes kompisar. Och vad gott det var! Miniburgare, sashimi, fläskkött, croquettes, lovely lovely lovely! Fick jobberbjudande för juli och agusti oxå av en annan gäst, behöver ju dock nåt innan det. Efter middagen åkte vi till Los Naranjos, där det är karaokekväll på torsdagar. Vi sjöng dock inte det var lite för seriöst för oss, scen och ljus och allt. Några drinkar, och träffade en gammal bekantskap, blev en tidig kväll, kom hem halv 2, för jag hade ju skola idag.
Ikväll ska jag på födelsedagsfest för en svensk butik, Nina B i Nueva Andalucia. Där Lotta jobbar, alla tjejerna ska med så det blir trevligt. Imorrn är det utgång, och min roomie som aldrig är här på helgerna kommer vara här, här ska det festas!


Lucie och Vivian


Jade och jag med den underbara efterätten: vit choklad med Baileys och karamelliserade bananer, kommer ihåg att jag åt den förra gången jag var där oxå.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback