spanskaprov

Denna här veckan har jag prioriterat skolan. Har mest bara pluggat till vårat prov vi hade idag, men jag pluggade inte för mycket dock, då jag ändå hade bestämt mig för att stanna kvar på den nivån jag är nu och inte gå upp ett snäpp då jag ändå bara har 2 veckor kvar i skolan (!) ska gå tillbaka och lära mig det senaste ordentligt. Jag klarade provet men var inte helt nöjd. Och nu har jag spring break!! Eller som det heter på svenska påsklov. Är ledig tom söndag.
Denna här veckan är det lite tomt i lägenheten för Chris och Juani är inte här, så det är bara jag och Jami. I måndags åt vi 3 rätters. Jag gjorde förrätt, Jami gjorde varmrätten och senare kom Luis hit med efterrätt, tårta för hans syster fyllde år. Vi kollade på The Pacific, när/om den kommer till Sverige, kolla på den. Handlar om andra världskriget, sjukt bra tvserie. Igårkväll hyrde Jami film, så vi kollade på den. Idag har jag mest sovit, men ikväll verkar det bli utgång för att fira breaket från skolan, yippiie!

Och igår blev det inoficiellt sommar då jag invigde mina sandaler, men ajaj vilka skoskav jag fick.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart det är Alfonso!!!!!!

2010-04-01 @ 21:29:24
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: sa

hej tjejen .bor du fortf i marbella? kan du ge mej lite mer information? liksom hur mkt kostar de o plugga? hare gött

2010-04-01 @ 22:40:04
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback