some serious shopping

I lördags hängde jag med Jade i Puerto Banus, vi gick runt i hela stan, härligt väder även om det blåste en hel del vid vattnet. Mötte upp hennes vän och åkte till Marbella för lunch och sangria. Sen kollade jag melodifestivalen, och min favorit var ju Eric Saade, men som jag trodde så gjorde han en Cara Mia 2007 och kom 3a, jag tror dock att han har sommarens hit och alla tjejer kommer dregla ihjäl sig över honom, inklusive jag. Den där Molly Sandén är en lycklig tjej!
Hade roomisarnas kompisar över här, och Jade kom en stund oxå, fick skjuts av henne ner till Molisse, och sen åkte vi till Le Prive, och så blev det Vanity en snabbis med. Igår sov jag mest hela dagen. Och idag var det dags för skola igen. Och efter skolan åkte jag Jade och hennes kompis Steve till Fuengirola för shopping på Miramar. Jag behövde såååååå shoppa, har bara shoppat ett linne sedan jag kom hit i januari, jag tror det är något slags rekord för mig! Så idag köpte jag sandaler, tights, smink och jeansshorts, inte mycket för världen men jag är såå nöjd, mina sandaler älskar jag, får väl ta kort och visa upp i bloggen a´la Modeblogg. Och jeansshorts har jag letat efter i 2 år, men inte hittat några som ser ut som i mina drömmar, förns idag, yeeeey!
Åt även en donut som var myyyyycket god, men tror jag behöver springa typ 8 mil för att få bort dom kalorierna, inte för att jag någonsin har brytt mig om kalorier, och inte tänker jag börja nu...


Jade är sig själv


Kolla på den där, choklad choklad choklad, över, under och i!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emlan

Den dounuten ser himmelsk ut :) Och JA, vi vill gärna se dina inköp! Puss

2010-03-16 @ 10:39:11
Postat av: Johanna

Mmm, där finns de godaste donutsen jag nånsin ätit, underbara! Saknar Fuengirola.. <3

2010-03-16 @ 19:28:41
Postat av: Magda

Vill se kort på inköpen :)

Kram.

2010-03-17 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback