&¤&#¤%&&=¤#"#

Svärord på internetska?
Denna dagen, usch och fy!! Jag hatar skolan just nu, hatar att jag måste städa lägenheten, hatar att jag inte vet vad som händer, med jobb och lägenhet, hatar bullshit!! Syns så tydligt på mig när jag inte mår bra, så båda mina lärare och mina klasskompisar undrade vad det var för fel. ALLT är fel idag!
Och inte kunde jag hitta en mogen avokado i affären, det gör ju inte dagen bättre direkt. Den var hård som knäckebröd på vissa ställen! Har bara legat i min säng hela dagen, sov en siesta oxå, och det var så skönt för jag drömde, var någon helt annanstans, och det va glatt och härligt, inte som här just nu.
Hoppas hoppas jag mår bättre imorrn!


Såhär känner jag mig idag!!!!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

hahah förlåt men för att ha en sådan dålig dag måste jag säga att du är otrrroligt söt på bilden ändån! Vännen hade jag varit där hade du fått en megakram. hoppas det känns bättre imorgon. <3

2010-03-19 @ 14:36:44
Postat av: kattis

jag har också en sån dag idag vill jag lova! sjukaste tandvärken. min kind är så svullen, ser ut som att jag har ett helt äpple där inne. kan inte prata INTE ÄTA. och verkar som att jag ska operera ut min äckliga tand imorn. KUL.



och juste....det är snöstorm ute också!

2010-03-21 @ 19:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback