antibiotika

Igår var en busy dag. Efter skolan gick jag till nån liten mottagning för visste att jag hade urinvägsinfektion, och det hade jag ju såklart. Fick iaf antobiotika och det är redan bättre. Sen åkte jag till La Canada med Linda, mycket trevligt, åt min goda tonfisksallad på Terra Sana. Köpte en sjal och solglasögon.
Idag har jag hängt med lite folk från skolan. Åt lunch på pintxos, och sen gick vi ner till piren för några killar skulle bada. Tror dom tyckte det var ganska kallt, men det va kul att titta på. Nu ska jag snart iväg och träffa dom igen för att äta sushi, yummie!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för igår vännen!



Fy satan vad gott med sushi!! Ät lite åt mig med!!

2010-03-24 @ 20:22:26
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha Lova och Pappa fick se bild på den idag och deras kommentar var "Gu vad snuskigt!!" så jag hoppar nog bilden ;D du får se den irl!

2010-03-25 @ 21:17:37
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback