jada jada

Nu har jag inte bloggat pa lange, verkar som att alla mina inlagg borjar med det nu for tiden, men kanner mig sa handikappad utan internet. Var ju med Jenny och Rachel och sag SATC 2, absolut sevard, men inte lika bra som ettan och ettan ar ju inte lika bra som serien.
I fredags var vi ute pa Lemmon, Christopher har sin bror har just nu, sa han var med alla oss ut, grym kvall avslutades saklart med kebab. I lordags satt jag barnvakt och sen hangde jag med familjen pa stranden hela sondagen tills jag gick hem till killarna och kollade fotbollen.
Igar var jag antligen pa stranden igen, har inte varit dar pa lange, sa det var dags! Var knappt nan vind sa va lite val varmt dock. Pa kvallen var vi ett jattestort gang som kollade fotbollen pa Lemmon, och Spanien vann!!!!!! ANTLIGEN! Det behovdes. Sen festade vi i parken, tills dom borjade stada parken da fick vi ga hem och laga mat.

Nagot annat roligt som har hant ar att Tessssssssssssan kommer hit i slutet pa augusti!!! Ar jag glad eller ar jag glad, antligen far jag hit en kompis som jag kan visa allt jag haller pa med har nere, synd bara att Linda inte ar har da, hade sa garna velat att dom skulle fa traffas. I cant wait!!! Ett krav ar dock att du tar med dej karamellkungen godis, annars kommer du inte in i landet ;) Snalla kan det inte vara 26 augusti nu!?

Pa fredag ar det midsommar och det ar svenskt midsommarfiande pa Pangea en klubb i Puerto banus, ska tydligen finnas bade midsommarstang, kotbullar och snaps, lar bli mitt forsta riktiga midsommarfirade nagonsin, ska bli valdigt kul.

Annars sa letar jag jobb, i baren behover dom mig inte sa mycket som dom trodde, vilket suger, har lite pa gang men far se om det blir nat me det.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kan vi göra :) det är hur gott som helst!

Vi får bestämma en dag och göra det för det krävs verkligen tid haha!



Så synd att jag inte är här då, du får försöka hålla henne kvar några dagar till, oops hon missade planet ;)

2010-06-23 @ 15:41:30
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: raisaaa

sv: men vafan.. :P

vi åker hem den 26! :(

alltså, vi kommer ju den 19e och stannar en vecka bara, så den måndan åker vi ju hem.. faan

2010-06-23 @ 19:41:02
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback