busy busy

Senaste veckan har jag mest jobbat. Borjade pa maklarfirman i mandags och trivs an sa lange valdigt bra. Bara halvtid sa jag jobbar aven lite extra i en kladbutik, underbart att det borjar rulla in lite pengar igen. Trivs som fisken i vattnet. Och ga upp pa mornarna ar inte lika svart som jag trodde att det skulle vara, men jag ar sjukt trott om kvallarna.
Varmt har vi det oxa, om man ar pa stranden som jag var i torsdags med Linda, och i fredags med Jami, sa far man forbereda sig pa att mest vara i vattnet, som ar sjukt skont. Igarkvall var det tankt att det skulle bli utgang, men vi blev for trotta sa kollade en film och somnade ist. Nu jobbar jag, och ikvall kanske det blir utgang far se vad vi kanner for.
Jag fick urinvagsinfektion idag igen, har inte haft det pa flera manader sa nu var det val dags igen. Men min angel Lotta akte och kopte medicin receptfritt pa apoteket, och kanns redan lite battre.

Forra veckan fick jag hem ett stort paket hemifran. Med GODIS, svenskt losgodis, ni forstar inte hur bra ni har det med godis dar hemma, Gott & Blandat, Djungelvral, Familje Guf, Dumle, Marabou, finns inga motsvarigheter har nere. Fick aven en kaajalpenna, teckning fran HampeBampe, massa tidningar och annat trevligt. Finns inget battre an paket fran dom kara hemma! Saknar er massvis!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

haha den som visste ;D letade kanske efter småkräftor, jag var väl rädd för att dom skulle bita mig i tån ;D

2010-07-25 @ 19:45:00
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback