träningsvärk jag??

Så igår, skulle jag träffa min kompis Jayde, på ett glas vin och tapas, men hon frågade mig om jag ville följa med på dansklass ist. Jag skulle följt med en annan gång för länge sen, men då blev jag sjuk. Det regnade nåt så fruktansvärt igår, men jag tog mig ut iaf, tog bussen in till Puerto Banus, och sprang i mina vita converse genom hela PB för att komma till Marina Banus ett shoppingcenter där Princess Fitness håller till. Dom har en massa dansklasser, bara för tjejer. Vi hade burlesqueklassen, och det var jättekul. Burlesque är det som Dita von Teese dansar, om ni vet.
Våran instuktör Jennie sa att hon skulle ha cheerleadingclass idag, för att dom ska öva till en show dom ska ha vid en american fotball game här i Marbella. Det är Marbella Sharks som spelar mot Madrid, så det kommer vara tv där och grejer. Jag, Jayde och Debbie drog dit idag igen. Cheerleading och discodans i 2 timmar. Jag kan knappt gå, redan nu, hur ska jag känna mig imorrn?! Men det var sååååå kul, roligare än burlesquen. Älskade discodansen, det är lite mer jag, hopp och skutt och glada leenden. På lördag är det träning igen, och ett antal gånger nästa vecka, för på lördag den 6e februari smäller det :) Haha, jag, cheerleader?!

Vi rockade som sagt burlesquen i våra sparkling pants, som Jayde hade hittat på rea i Madrid, gårdagskvällen slutade med vin och dans på "podiet" hos Jayde och Debbie. Ikväll, tog jag bussen hem efter klassen, och gick vilse igen, men hittade hem till slut, hade verkligen ingen aning om vart jag var, men jag bara fortsatte gå, och till slut så kom jag till precis samma rondell jag kom till förra gången jag gick vilse. Jag är grym!!


Några av tjejerna på Princess Studios


Vårat favoritsteg i dansen vi gjorde


We worked some chairs too!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Lova

Guu va kul det ser ut! :) Jag måste kolla på gymmet här om dom har något liknande.. :)

2010-01-30 @ 22:11:56
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback