plugghäst

Känns inte som att jag gör nåt annat än pluggar nu för tiden, igår satt jag hela kvällen med läxan, sååå svår, men som tur var så tyckte alla att den va väldigt svår, så inte bara jag som satt som ett fån och hade fel på alla ord. Idag var det lite lättare, men får ingen ro för att hyresvärden kommer instormandes 36 379 gånger om dan, hon vill bara väl men det blir lite mycket ibland. Igårkväll kom hon in med nån lemonjello på kvällskanten, halvgott. Funkar bra i skolan, men kommer bli tråkigt när mina närmaste vänner, 2 engelska damer åker, dom skulle bara va här i en vecka tyvärr. Känns gött att jag går en promenad på 45 minuter varje dag, eller 5 dar i veckan iaf. Frisk luft och motion, fick jag inte när jag var aupair, bil bil bil överallt.

Igår hade jag långlunch med Linda och Kristin. Båda två åker iväg på lördag, Linda 1,5 vecka till Sverige och Kristin en månad till Colombia där hennes kille kommer ifrån. Åt ceasarsallad, och mot slutet drack jag en chailatte, men smakade inte alls som Starbucks, inte som Coffee Bean, eller ens Espresso House, med andra ord, inte den godaste chailatten jag smakat.

Tänkte visa lite bilder på min lilla skosamling jag har hemma, älskar dom!






Den röda stilettskon som förövrigt är heeeeelt underbar är det senaste tillskottet, fick jag i julklapp.

Sandra

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

åh vad myyysigt att bo där :D

2010-01-20 @ 21:43:18
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Emma

shit, va fina:D

2010-01-20 @ 22:37:28
URL: http://violets.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sandra, hur har du lyckats hålla den här underbara skosamlingen hemlig för mig?! lovely!!

2010-01-20 @ 22:44:03
Postat av: Linda

Nemen vaddå, är det små eller stora skor? :D Och är det bara 1? Du får ju berätta mer, spännande!



Du får hitta nån ny vän på måndag :)

2010-01-21 @ 09:51:45
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback