New York

Hejsan alla. Idag har jag inte hunnit med så mycket än, sover ganska länge om mornarna med tanke på att det inte går att somna så tidigt i den här lägenheten. Grabbarna hade lite kompisar över igårkväll, dom kom vid 12 på natten, och så spelade dom tvspel, och det är så lyhört här inne, dom hör säkert nu att jag skriver på tangenterna. Tror dom tystnade nån gång runt 4, det var då jag somnade iaf.
Så jag har varit och köpt öronproppar, glömde mina hemma av nån anledning, mamma du får gärna skicka me dom om du hittar dom nånstans, har faktiskt ingen aning om vart dom kan vara, vet att jag hade dom på nyår. Dom är beigea. Hoppas dom nya hjälper, så man kan få nån normal sömn här innan skolan börjar.

Jag gick in på en kinesaffär oxå, köpte en stiftpenna med sudd på, och råkade hitta en tavla. Jag älskar tavlor med stadsmotiv på. Självklart vill jag ju helst ha med Los Angeles på, men det har jag aldrig sett nån, bara Paris och NY överallt. Men New York är ju oxå en underbar stad, och visst jag är student, borde hålla igen, men come on: 7,5 euro liksom. Empire state building i liiiiila, en början till att få mitt rum som jag vill ha det :)


Sandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan tack så mycket.Vad hittar du på i hollywood då?vad pluggar du till kram

2010-01-16 @ 15:10:15
URL: http://alexandraljung.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sjukt snygg tavla!!

ta hand om dig och hoppas du kommer trivas i skolan. puss

2010-01-16 @ 16:19:39
Postat av: Linda

Riktigt snygg tavla du!!

2010-01-16 @ 20:18:37
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Lova

Åååå vilken fin tavla! Tycker det är supersvårt att hitta fina tavlor, men man hittar nog när man inte letar.. :)

2010-01-16 @ 22:37:45
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Magda

Jättesnygg tavla. Men visst var det lite bilder från LA på dom som du själv ska göra tavlor av. Tänk sen när du bor lite större o kan få upp allt på väggarna.

Kram.

2010-01-17 @ 11:24:08
Postat av: Alexandra

Aha okej...Vad gjorde du när du var där då??

2010-01-17 @ 16:10:45
URL: http://alexandraljung.blogg.se/
Postat av: Marie

Galna roomies ;) Hoppas allt är bra! När börjar skolan?

2010-01-17 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback