husmor jag?

Idag har varit en skön dag. Mina läxor från igår gick jättebra, skulle bland annat skriva en text om Sverige, och läraren gillade den jättemycket. Och idag fick vi inga läxor, varken av Paco eller Maria, underbart! På vägen hem prövade jag lite reakläder på Zara, det ligger precis vid min skola, men det passade inte och tur var väl det, för kläder behöver jag kanske inte riktigt. Träffade en kompis till värdfamiljen jag var aupair hos på vägen hem, pratade lite med henne, kom hem, åt lunch, suttit vid datorn, kollat webbtv. För en stund sen gick jag och handlade, och har precis ätit spagetti och köttfärssås, och gjorde storkok, så nu ska här frysas in! Mamma, nu blir du väl stolt över mej, och jag med faktiskt, inte visste jag att jag kunde bli en sån husmor :)
Ikväll blir det lugnt, imorrnkväll ska jag äta tapas med Lotta, får se vad helgen bjuder på....

Mina skor i inlägget nedan är kanske 7-10 centimeter stora, bara en högersko, alltså inte ett par. Prydnasskor som man kan köpa på internet: justtherightshoe. Dom finns i en liten boutique i Vimmerby, det var där jag såg dom först. Fick mina första när jag slutade nian. Sen dess har det som ni ser blivit några stycken.


En sån stor sko skulle man ha och ställa skorna på, har önskat mig den med den rosa tofsen på hur länge som helst!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Louise - The world from my perspective

Haha vad häftigt att ha prydnadskor sådär. Men känner du inte att du vill ha den andra ibland också. Som den röda, HELT underbar.



Jaa, jag tyckte att de lediga tider som au pair var ju underbar. Samtidigt som många dagar då man jobbar också var allt från okej till jättebra (också fanns det pissdagarna med då allt gick fel. Med allt och alla)

Kram Louise

2010-01-21 @ 22:54:04
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Tack:D



häftig!:)

2010-01-22 @ 13:19:43
URL: http://violets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback