estoy cansaaaaaada

Igår var vi bara 3 stycken i skolan. Och vi var så flummiga, bästa dagen ever. Det var jag, en 60-årig dam från Schweiz och den ryska pojken. Som jag förövrigt har ändrat uppfattning om, han är hilarious! Vi har så galet kul ihop, tyckte bara han var jobbig i början, kanske var för att jag inte fattade hans skämt, men nu gör jag det. Och det kommer bli sjukt tråkigt när han slutar vilket han gör om några veckor.
Idag var jag så trött, för att jag råkade gå och lägga mig vid 5. En av mina roomies har semester denna vecka, vilket gör att vi sitter uppe hela nätterna och kollar filmer. Igår såg vi The Unborn, som jag har velat se i över ett år, efter att jag såg den på trailer i Los Angeles. Dock sög den rätt hårt. Och så såg vi Infected, inte jättebra den heller. Var så trött idag, så jag har flummat mest hela dagen, pratat grym spanska, jag känner hur det bara kommer, jag snappar upp små ord som är så användbara.

Tjejerna frågade om jag ska med till Estepona ikväll, Plato68, stället där vid blev supervip förra gången vi var där. Har inte bestämt mig än om jag ska med. Min sömn denna vecka, har varit i princip obefintlig. Sov en ordentlig siesta förut, börjar bli tradition på fredagar här.

Imorrn blir det cheerleading, och barbeque och fest hos en kompis till roomisarna. Utgång på kvällen antar jag.

Btw: min träningsvärk är HEMSK! Jag har gått runt och haltat hela dagen, men imorrn är det som sagt på´t igen...
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback