världens dåligaste timing

Jag har gått och blivit sjuk, vet inte vad för sjuk, jag tror att det är njursten för vad jag läste på internet så stämmer alla symptom iaf. Började i lördagskväll, hade jätteont i sidan av magen, typ bakom höftbenet, och det blev bara värre och värre, vi va hemma hos en kompis och hade barbeque, men jag och Jami tog en taxi hem, och så spydde jag när jag var hemma. Fick nåt starkt av Jami så värken försvann, men den kom tillbaka på förmiddan igår, och till slut så åkte jag in till sjukhuset, hade nån infektion, så fick antibiotika och nån annan medicin. Äter lite smärtstillande, har inte behövt ta nån idag, så hoppas att det börjar försvinna. Även om det fortfarande känns, så är det inte den där hemska smärtan som gör att jag inte kan sitta still utan bara kråmar mig. Hostar jag, hugger det till i sidan.
Med andra ord hemma från skolan idag, åhhhh, vi som skulle ha ett svårt och viktigt kapitel i skolan denna vecka! Och så har jag cheerleadingträning på torsdag och fredag, sen uppvisning på lördag! Jag bara hoppas att jag mår bra tills dess, just nu kan jag ju knappt röra mej, men ni kan väl hålla alla tummar ni har för mej?!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback