vår i luften

Gick jättebra och jobba igår, var så kul och se barnen igen. Flickan tyckte inte jag såg ut som jag, eftersom jag har mörkt hår nu, hon fortsatte tjata om det hela kvällen: det ser inte ut som DU!! Så söt.

Sov länge idag och det var så skönt att bara vakna av mig själv, ingen klocka som ringer och inte vakna upp klockan 4 dagen efter liksom. Jag har suttit ute på balkongen och solat ansiktet, underbart väder idag! Känns som vår, satte på mig ipoden och bara njöt, så mycket folk ute på gatorna oxå såklart.
Ikväll är det Melodifestivalen igen, och Alcazar är med, det lilla jag har hört av låten så är det grym. Långt ifrån Stay the night stilmässigt, lite mer Alcazarized-skivan soundet. Jag får ju tyvärr inte rösta då jag är utanför Sveriges gränser, men om alla ni som läser kan slänga iväg en röst var iaf, så gör ni mig väldigt glad och nöjd!


Utsikt från våran balkong





När jag hade ätit lunch med Jenny häromdan, gick vi in i en liten butik och gissa vad jag hittade: Skittles! Det är sååå USA för mej, kommer ihåg när vi var på Universal Studios, hade Julia eller Anna köpt med sig en gigantisk påse Skittles som vi åt upp rätt snabbt. I Miss!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback