pluggning

Idag har jag pluggat hela dagen, förutom en siesta på en halvtimme. Kunde knappt sova inatt då regnet väckte mig hela tiden, ni förstår inte hur mycket det har regnat här senaste veckan. Och det blir ju alltid översvämning här, man får hoppas och skutta för att ta sig över vägen. På ett ställe precis vid mig har dom lagt ut plankor över övergångstället för att kunna gå över, det bara forsar. Men idag har solen varit framme lite, och det var helt underbart!! Och det blir så varmt direkt. Love it.
Tillbaka till provet: trodde provet var på fredag, men idag sa dom att det var imorgon, så det var bara att vässa pluggcellerna, har ju inte pluggat till ett prov på 3,5 år. Jag hoppas det kommer gå bra iaf. Förresten så har den ryska killen slutat nu :( sååå tråkigt. Han och jag kom riktigt bra överens mot slutet, han gillar ALCAZAR! Jag började snacka om Alcazar av nån anledning, och han sa att han nog visste vilka det var, sen fick han lyssna på dom på min ipod, och joo dom var stora i Ryssland och han gillar dom. Grym kille. Han kommer tillbaka i juni, är jag här då ska vi definitivt ses och snacka spanska.  Längtar såååå till helgen, har inga planer alls, men känner jag mig själv och mina roomisar rätt så lär det blir utgång, minst en kväll.


Titta vad jag fick hitskickat av min fina familj på min födelsedag. LOVELY! Och så fick jag teckningar, Familie Guf och kort av min syster och hennes familj, ni är bäst!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback