lördagen

Tar vid där jag slutade senaste. Då var lördagen kommen och jag skulle cheerleada för Marbella Sharks. Eftersom jag inte var på träningen på fredagen hade jag endel nytt att lära mig. Bland annat ett solo med 2 andra tjejer. Jag stod alltså i front line! Fatta, första gången och jag blir ställd längst fram, bredvid tränaren. Jag övade och övade och övade, och när det väl var dags, kunde jag inte hela koreografin!!! Men det gick allt bra ändå, tappade bort mig nån gång, men det är sånt som händer. Folk verkade tycka att vi var bra iaf!


Första dansen var jag inte med på, för den hade dom övat på i flera månader, jag började ju veckan innan.




Ser ni mig? Längst fram till höger...




Köpte såklart en cupcake som belöning till mig själv efteråt


Jag, Jade, Debbie och Louise. The cheerleaders!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

Damn va snygg du är vännen!

2010-02-10 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback