jobb

Igårkväll när jag låg i sängen och skulle sova hörde jag regnet smattra och började fundera på mitt paraply...kom inte ihåg var jag hade lagt det och då slog det mig att jag glömde det på Eroski när jag hade handlat. Som tur var regnade det inte imorse, och dörren är alltid lite öppen till Eroski när jag går till skolan, så jag smög in, och mitt paraply var kvar som tur var. Men idag har det inte behövts, vädret är underbart! Soooooool, sprang in på Zara en snabbis, och rean är borta och det är vårkläder på galgarna, fick en underbar känsla i kroppen, vore bara trevligt med lite stash så jag kan shoppa loss lite.
Och förhoppningsvis blir det det ikväll. Pappan i familjen jag var aupair hos förut ringde och frågade om jag kunde sitta barnvakt imorrnkväll, men eftersom vi ska ut och fira mitt prov imorrn, så frågade om det inte gick bra ikväll, och det gjorde det. Ska bli så kul och se barnen igen!! Minstingen lär ju ha växt så det bara knakar. Hade inget planerat ikväll förutom att kolla på film med roomisarna, men det kan vi ju göra när som helst.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack vännen! Jag drog samma skämt för Zacarias som jag drog för dig och det uppskattades inte ;D



Vad bra att du ska jobba lite!! Perfekt ju! Kul att se ungarna igen :)

2010-02-19 @ 17:35:21
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback