en vecka sedan

Förra lördagen var det fest här, min födelsedagsfest. Jag tog det dock lugnt eftersom jag åt massa tabletter. Hade 2 fotbollsspelare från Elfsborg här. Elfsborg är här i Marbella just nu för att spela en fotbollscup, och av nån anledning hamnade dom hos mig. Jenny, Linda och Lotta var såklart oxå här. Gick vidare till Molisse och dansade hela natten. Slutade med den godaste kebaben i världen. Mixad kyckling och kebabkött, yuuuuuuummie!
Var och tittade på killarna när dom spelade i tisdags på stadion här i Marbella. Råkade springa på dom efteråt och pratade lite. Sen kom Lotta och vi åkte till Pintxos och åt tapas som vanligt, och snackade en massa skit.

Ikväll är det fest!!! Jenny kommer hit, och sen går vi nånstans och sen ryktas det om Le Prive ikväll. Elfsborg har sin sista kväll här, så hela laget ska ut, kommer förmodlien möta upp dom nån gång under kvällen. Dom flyger hem imorrn, vilket betyder att dom kan festa ordentligt. Imorrn är det oxå fest för att Luis fyller år snart så vi ska fira honom, ingen aning om vad planen är för imorrn, men det visar sig väl. Nu är frågan...VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!




Elfsborgarna och jag


Jennysen på Molisse

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Thanks honey! :)

Hoppas ni får roligt ikväll!

2010-02-12 @ 17:57:19
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback