det narmar sig...

Har oser regnet ner, och jag vill bara fa aka hem till Sverige!! Typ igar! Men nu ar det inte langt kvar, idag efter jobbet aker jag till Granada, en stad lite langre upp inat landet, har aldrig varit dar men alla sager att det ar jattemysigt. En studentstad sa allt ar billigt, och befolkningen bestar av typ 70% studenter. Sover over dar och kommer hem imorrnkvall.
En dags jobb till och sen bar det av hemat! Semester, familjen, vanner, mammas mat, mitt gamla rum, JUL, sno (vill jag ha pa julafton sen kan det forsvinna), mys, kan halla pa i all oandlighet...
Hoppas bara att flygen gar som dom ska, nar jag ska hem igen spelar inte sa stor roll om jag far stanna hos familjen en dag till eller tva, men harifran gar inte att halla pa och strejka eller vara snoovader. Pa tisdag kl 15.40 ska jag landa pa Arlanda, och darmed basta!!! Annars har jag hort far dom med en galen mamma att gora ;)
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback