sparkad

Då var man i kontakt med omvärlden igen då, internet! Flyttade in hos Jenny och Jamie igår. 3e flytten på vad blir det, 2 veckor knappt? Slutade ju skolan i fredags, och fick bra betyg. Skulle då börja jobba på en mäklarfirma här, i måndags. Har haft kontakt med mannen länge, och i måndags skulle jag äntligen får börja jobba. Han berättade då att han var kär i mig, jag sa att jag hade pojkvän, och igår när jag kom till jobbet fick jag sparken. Han kunde tydligen inte ta att jag inte ville ha honom, well well his lost. Sen ändrade han sig, och ville ses på kvällen men jag sa nej tack. Mina stressutslag är nu borta, äntligen!!

Nu är det seriöst jobb och lägenhetsletande som gäller för mig. Rachel som jag bodde hos tills igår letar oxå lägenhet nu, så vi letar lite tillsammans. Idag har jag suttit vid datorn heeeeela dagen, hört av mig till alla mina kompisar här nere.
Hoppas hopppas hoppppppppppas såååååå att Sanna kommer på lördag. Och då kanske kanske jag har rum åt oss hos en svensk kille i Puerto Banus, vore göttare än göttast! Och ledig kommer jag vara när hon kommer oxå. Vi kan hänga hela dagarna.
Alla håller tummarna för att Kastrup håller öppet luftrummet på lördag, ok?

Ikväll blir det salsanight på Buddha som vanligt på onsdagar, skönt och tänka på nåt annat.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

JA håll tummarna, alla tummar behövs!

2010-04-21 @ 18:38:29
Postat av: Terese

excuse moi?? pojkvän? heter han Molgan eller har du glömt o berätta ngt honey?

2010-04-21 @ 23:59:52
Postat av: emma

hoppas allt löser sig!!!

2010-04-22 @ 19:17:01
Postat av: Rebecca

pojkvän?? .. eller var det ditt sätt att slippa honom.?

tell me, NOW!!!



puss

2010-04-23 @ 16:59:05
Postat av: Lina

Hejsan hamnar här av en slump. var hittade du honom? får man tips hehe? mäklarfirma?

dom har mycket pengar, det är ont om såna män "justnu"! jag är ny i marbella,

söker bostad/jobb/nice guy, det vore superbra om man får allt-i-ett hehe, det spelar

ingen roll hur han ser ut/hur gammal jag iaf behöver "experiences", man lever bara en gång!

tacksam för tips oc hoppas vi ses nån gång, jag bor nu tillfälligt i banana beach!

2010-04-24 @ 14:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback