kaos!

Dålig uppdatering den här veckan men mitt liv just nu är lite upp och ner. Utslagen har fortfarande inte försvunnit, så igår gick jag tillbaka till leganitos och fick veta att jag har nån allergi man kan få och den håller i sig i 5-7 dagar, så nu får jag inte äta choklad, jordgubbar, fisk, periska och tjosan. Hoppas det försvinner snart för det är inget kul. Fick en spruta i rumpan, alltid lika trevligt att visa my behind för två äldre män. 
Måste oxå tillägga att jag är sjukt stolt över mig själv att jag klarar av att gå till läkaren själv och bara prata spanska, och jag förstår faktiskt vad han säger och han förstår vad jag säger! Muy bien Sandra!

Igår gick flyttlasset ifrån min underbara lägenhet med mina underbara roomisar, skulle flyttat ihop med en annan kompis med hon bestämde sig för att bo ihop med sin pojkvän ist vilket lämnade mig lite i en dålig sits, då jag redan hade sagt upp mig från min lägenhet. Just nu bor jag hos finaste Linda, igår hade vi mysdag med lunch på Terra Sana, en sväng i butikerna, och beställde hem pizza på kvällen framför Solsidan.
Fick sms igår av Jami, han hoppades att allt var bra och om jag ville nåt var det bara att fråga, och lite senare ringer Luis och säger att dom saknar mig i lägenheten, den nya tjejen är lite annorlunda. Fick prata med Chris och han hoppades att jag kommer tillbaka om en månad när den nya tjejen flyttar, åhhh vad jag saknar dom redan. Men jag ska dit ikväll vi ska käka middag och kolla el clasico. Men fick precis sms av en kille på en bar som heter Terrablues i Puerto Banus, han fick mitt nummer för några veckor sedan, och han ville att jag skulle jobba ikväll, jag tackade ja :S har aldrig jobbat som bartender innan, hur ska det här gå? Mellan 11-04 ska jag jobba, galet.

Nu är jag på jakt efter en ny lägenhet, hoppas jag hittar nån här i Marbella, gärna med rumskompisar. Den här upplevelsen med dom här killarna har verkligen förändrat mig. Förut var jag lite av en ensamvarg älskade att sitta på mitt rum ensam och bara vara. Jag är aldrig inne på mitt rum ensam längre, sitter alltid ute i salongen med killarna. Gud va tråkigt det skulle vara att bo själv...

Mycket information i det här inlägget, men såhär är det, händer alltid något nytt, hinner inte hämta sig från den förra upplevelsen innan det är dags för nästa, men jag älskar det! Min amerikanska vän Andrew från skolan åkte hem igår, och han hade knåpat ihop ett fint litet brev till mig, underbar kille, älskar människor som tar sig tid att göra sånt, ett handskrivet brev betyder så mycket.

Over´n out!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Becki

hahahaha "my behind.."

du är så himla duktig Sandra! Trots utslag verkar livet leka,

saknar dig hemma i Svedala dock. Hoppas det löser sig med boende och att bartender-jobbet gick prima.



Puss!

2010-04-11 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback