round 2

Nu är jag tillbaka i Spanien igen. Åkte lite senare än vad som först var bestämt, kom hit i lördags. Blev svettig så fort jag klev av planet. Jag gick runt där med jeansleggings, linne, tshirt, tröja och skinnjacka, inte passande. Igår var jag med familjen på stranden, det fläktade mycket och var grymt stora vågor, jättehärligt!
Allt känns bra förutom att jag har blivit förkyld, kände det redan på tåget ner till Malmö, usch och fy. Som tur är så köpte jag på mig halstabletter och så har jag nässpray, så jag klarar av att andas på nätterna.

Bilder från stranden igår:




Flickan jag tar hand om skrev ett gulligt meddelande i sanden till mig.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du är tillbaka i Spanien! Hur länge stannar du?

2009-09-07 @ 14:11:51
Postat av: Amanda

Gulligt! :)

2009-09-07 @ 21:25:07
Postat av: Linda

Du ska vi börja powerwalka Marbella - Puerto Banus på mornarna? :)

2009-09-07 @ 23:18:00
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback