första skoldagen

Idag var jag tillbaka i skolan igen. Tog med mig block, penna och min lilla svensk/spanska ordbok. Jag ska plugga spanska 3 timmar i veckan i en månad. Var bara jag och en tysk tjej som heter Catalina i gruppen, brukar visst vara en kille ibland oxå. Jag lärde mig klockan, räknetal och muy/mucho. Que hora es? - Vad är klockan? Haha. Framsteg.
Sen när jag hämtade barnen träffade jag på Catalina, så våra barn går på samma skola, så himla konstigt. Men hon var trevlig så det var ju bra. Hämtade bara pojken idag, vi åkte till stranden, och sen åkte vi till Donken och åt middag. Kom precis hem och jag fick bli ledig, klockan 7! Var inte igår, såå skönt, jobbat sent dom senaste dagarna. Ska sätta mig och kolla på en film, har ju en massa bra filmer på datorn nu.

Säger Grattis till Sanna idag, min underbara svägerska! När kommer du och hälsar på??

Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för gratulationen:) Va kul att gå i skolan igen, jag ska ju börja plugga danska snart, inte lika exotiskt, haha. KRAM KRAM KRAM

2009-10-01 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback