Besöksrekord

Haha, det var värst vad många läsare man fick bara för att man hävde ur sig lite sanningar om en viss svensk Hollywoodfru. Men allt är sant, och jag står för det. Ser redan fram emot nästa avsnitt. Så sjukt att det hade varit jag som satt där i deras privatplan och hon skulle sagt att jag var avundssjuk på henne enligt horoskopet?! Aldrig att jag skulle vara avis på henne, armarna tynar bort, hon har en gammal gubbe till man, och bor faktiskt över 40 minuter ifrån Hollywood. När jag bodde i LA, bodde jag 10 minuter från Hollywood, så det där med Svenska hollywoodfruar stämmer ju faktiskt inte riktigt. Dom bor ute i ingenstans, eko eko!

Idag var jag på La Canada (shoppingcenter) med Linda. Köpte inget, men hittade en såå fin liten jacka, fanns dock inte i min storlek. Åt en jättegod pasta och tonfisksallad. Åkte förbi svenskaffären på vägen mot skolan, köpte med mig lite svensk lösgodis, schweizernöt och Sourcreamchips, gooody goody.
Regnade faktiskt här idag, och regn på spanska solkusten är inge vidare, trafiken går jättelångsamt, precis som i LA för att folk är så ovana att köra i regn, blir olyckor osv. Var flera bilar som inte kunde komma upp för en brant backe här i våran by, alla bara slirade. Fick parkera, och gå hem ist. Bakade chokladbollar med pojken, smaskigt.

Dags för sängen, nu ryktas det om party/bbq innan utgången på lördag, låter niiice.


Grym låt, hoppas jag får shaka till den på lördag!
Sandra

Kommentarer
Postat av: TT

haha, "dom bor ju faktiskt 40 min från Hollywood, come on" storstadstjej ut i fingertopparna ;) miss ya! /TT

2009-09-17 @ 13:45:22
Postat av: Magda

Hoppas du har det bra. Måste få se dig snart. Vi ska ju ha 1-årskalas på söndag:) Kram.

2009-09-18 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback