ska bli student

Då var det klart! Jag har anmält mig till Enforex en språkskola här i Marbella, där jag kommer att plugga spanska i 3 månader efter nyår. Jag trivs här nere på nåt sätt, har hittat underbara kompisar, vädret är lovely (förutom idag, då det regnar, men hey det är ju slutet av november), har ingen anledning att flytta hem till Sverige, förutom min familj och mina vänner som jag saknar så himla mycket! Ni får helt enkelt ta och pallra er ner hit och hälsa på. Jag kommer flytta in till en lägenhet i Marbella, så ni är hur välkomna som helst! Ska bli så himla roligt! Bo i stan, just nu bor jag ju ute på landet, måste ha bil vart man än ska, lära mig ännu mer spanska, som faktiskt är ett väldigt roligt språk även om det är mycket grammatik!

Jag kommer hem till Sverige 16 december, ska fira jul och nyår med mina nära och kära, börjar förhoppningsvis skolan 18 januari, så åker nog tillbaka hit i mitten på januari, och jag längtar såååååå!


Min skola

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Så roligt!!!

2009-11-26 @ 11:07:47
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Marie

Jasså jaha! Vad spännande :D

2009-11-26 @ 11:40:08
Postat av: Anonym

jahaaa va skojj! lycka tiill!=) kram

2009-11-26 @ 12:06:18
URL: http://elinslondon.blogg.se/
Postat av: Emlan

VAAAAAD kul stumpelumpan :) Vi måste ses innan jul då, för sen åker jag juldagen och kommer hem 17 Januari igen, och då måste vi hinna ses innan!!! PUSSSSSS

2009-11-26 @ 14:32:18
Postat av: amanda

Shit i hundan va roligt Sandra!!! Spanien är ju underbart och trivs du så bra e de ju klart att du ska stanna! :D Glad för din skull!!

2009-11-27 @ 16:46:20
URL: http://tantjavel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skoj de låter :) tycker absolut du ska stanna där om du trivs..man behöver faktiskt inte bo i sverige bara för att man är därifrån :) kram

2009-11-28 @ 21:58:38
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Sofie

Läser spanska på samma skola nu 10 veckor (vilket inte räckte för mej), har bott i marbella sen mars & ska fortsätta spanska kursen i februari trevligt att läsa att det kommer vara någon mer svensk där samtidigt!

/ Sofie

2009-12-08 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback