Justin Bobby

Ursäkt, men hur snygg var inte Justin Bobby i senaste The Hills avsnittet??





Idag har jag varit ledig, så jag var med en ny tysk tjej Crissi som är här som aupair, hon är i min spanskaklass. Vi åkte till La Canada, och sen tog jag med henne till stranden, hon hade inte gjort nåt av det, så nu har jag hjälpt henne att bocka av lite på sin attgöralista. Jag köpte en tröja och några ringar, ville köpa en såå snygg lila festklänning, men fanns bara en small kvar och sömmen hade gått upp lite vid dragkedjan, och jag kunde inte få den billigare, så då hängde jag tillbaka klänningen i ren protest. Tycker det är så dåligt av butiker som inte kan ge lite rabatt när plagget är trasigt!

Sandra

Kommentarer
Postat av: amanda

Vi kan ju säga som så att han är ju inte ful precis haha :D

2009-11-07 @ 11:08:24
URL: http://tantjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback