julklappsinköp

Idag har jag varit effektiv. Postat csnpapprena, så förhoppningsvis hinner jag få mina pengar innan jag börjar plugga. Och hittat lite julklappar, hittade några till mig själv oxå, så är det nån hemma som inte har köpt nåt till mej än, varsågoda att välja nåt. Jag är ju ingen modebloggare, så brukar inte lägga upp bilder på mina inköp, men en viss person har tjatat, så Linda, this if for you:


Enligt mig, galet snygga klackisar, tvekade mellan gråa och svarta, men jag är stolt över mig själv att jag köpte något annat än svart!.


Lila klänning (obs ej svart, igen!), var och prövade den här för några veckor sen, då kostade den 25 euro, stod och velade länge, slutade med att jag inte köpte den, vilket var tur för nu var det halva priset på den!


Båda grejerna från Blanco. Köpte även ett silverarmband som det stod Love på.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha tycker du att jag tjatar eller? ;D



SNYGGT SANDRA!!!

2009-11-27 @ 20:46:55
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Äh vasjutton! Lägenheten står ju kvar och köttbullarna blev ju bra ;) du är väl ingen karl som inte klarar fler saker samtidigt ;D (Skoja)

2009-11-27 @ 21:34:18
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Terese

Snygg klänning!

2009-11-27 @ 22:09:50
Postat av: Sanna

Klackisarna bara flödar numera, du har väl inte på dig annat än klackisar nu för tiden. Dom var supersnygga!

2009-11-30 @ 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback