high life

Igårkväll blev det en slags utgång till slut. Debbie och jag åkte till El Jardin, mötte en svensk vakt där. Och i baren hittade Marbellas stekare nummer ett oss. En svensk gammal gubbe som var hur kul som helst, han tyckte jag skulle dejta hans son. Han hade köpt sin senaste bil (av 5) i Vimmerby, på Holmströms bil. Hade vip på Olivias, och ägde nattklubbar och restauranger, köpte upp Fame Factory av Bert Karlsson för en massa år sen. Pratade hål i huvudet på oss, ville bjuda på drinkar, men eftersom jag körde tackade jag nej, men han sa att han kunde ringa folk som bärgade hem bilen, blev fortfarande nej.

Drog vidare till Marbella, blev inbjudna till Terra Sana, snackade med lite spanjorer, sen gick vi till Buddha Bar, sjukt bra som vanligt, men fööööör mycket folk, gick knappt röra sig. Kom hem 5 imorse och började jobba halv 9. Lite lagom trött just nu, precis sovit en stund.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback