challenge

Har haft spanska hela veckan än så länge, men idag var inge kul. Jag fattade inte vad vi gjorde!! Och alla andra fattade och då blir man bara stressad, men i slutet av lektionen så började det gå upp ett ljus, min lärare sa att det kommer, det kommer, snart trillar poletten ner, och den började sakta men säkert trilla ner, men då var det så dags att gå hem, kommer ju ha glömt bort allt till nästa lektion. I en av dom sista övningarna, så kunde jag skriva ett ord innan läraren hade sagt vad det skulle vara, så då blev jag så glad att jag bara: HA!! Det där skrev jag innan du sa det. Bara för att jag blev så glad....

Jag har blivit utmanad av Linda

Fyra tv-program jag brukar se: The Hills, The City, Ullared, Paradise Hotel.
Fyra saker jag gjorde igår:  Var på spanskalektion, jobbade, kollade webbtv, hade sovmorgon.
Fyra saker jag längtar till: Att få komma hem till Sverige, JUL, mina systersöner, paketkalender.
Fyra saker som står på min önskelista: Robbie Williams nya skiva, Elsas mode - bok, money, money.
Fyra saker jag avskyr: Att frysa, att riktiga msn inte funkar, när webbtv buffrar, folk som är småaktiga.
Fyra saker jag tycker om att göra: Sova, dansa, äta godis, kolla film/tv.
Fyra saker jag åt i går: Yougurt med flingor, clementiner, tacos, svenskt lösgodis.
Fyra bloggar jag utmanar: Sandra, Amanda, Elin, Johanna.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback