21.50

Bad blogger!!! Bad Sandra! Jag vet, dålig uppdatering, men hör ingen som klagar så spelar väl inte så stor roll. Hade ingen spanska idag, är tydligen nån holiday idag, Mercadona va stängt, skulle köpa kattmat men fick åka till La Canada ist. Och där var det folk! Sjukt jobbig kö överallt. Barnen har lov denna vecka, höstlov, men är som sommarlov ute.
Nu ska jag knyta mig.

Förresten: Mamma och pappa imorgon tisdag är det årskrönika av Melodifestivalen. Klockan 20 på svt1. Ni kan väl spela in kanske?
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Du får inte sluta blogga förstår du väl!

2009-11-02 @ 22:10:44
Postat av: Hannah

jag klagar, uppdatera mer sandra!

2009-11-03 @ 09:33:15
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Vilket äventyr och vara au pair i spanien :D de flesta åker ju till USA!

2009-11-03 @ 12:55:30
URL: http://candis.se
Postat av: Sanna

Hejsan Sandra !

Jag heter Sanna, satt & kolla runt på nätet efter skolor & au pair jobb i malaga & hamna på din blogg. Är så trött på gråa & trïsta Sverige nu & funderar starkt på att antingen som sagt plugga eller jobba i malaga. Är staden, omgivningen, jaa allt någonting du rekommenderar??

Känner mig helt vilsen, så SNÄLLA hjälp mig.haha :)

Min mail är [email protected] , hör gärna av dig

2009-11-03 @ 16:29:38
Postat av: ella

det snöar idag:)

2009-11-04 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback