Marbella

Igår var jag ju som sagt i Marbella. Såå härligt att komma in i en stad! Vi bor ju ute på vischan, så det var nice med lite stadspuls. Träffade Linda, vi gick runt en stund och satte oss sen och åt en otrooooligt god chokladkaka, vi delade för den var så stor, yummie. Vi var väldigt lika med vissa saker...
Åkte till henne idag igen, och sen gick vi till stranden, har legat där mest hela dagen, jag har bränt mig på vissa ställen och blivit brun på andra ställen.
Sen gick vi till en annan svensk tjej som heter Kristin, så nu har jag träffat henne oxå, vi pratade innan om att träffas nu i helgen, så nu har vi setts iaf. Kul att det finns massa trevliga svenska tjejer här nere.

Hur var valborg där hemma??

Jag satt med föräldrarna och åt och drack gott ute på terassen, det var min valborgskväll.

Nu ska jag läsa igenom alla mina bloggar. Hörs och ses gott folk!

Lärde mig ett spansk ord idag: viente- bro
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Kul att du har träffat lite vänner. Gårdagen var fin men kallt, som det brukar vara. Vi grillade hos Nymans (Ida & Alfred). Blev ju varken brasa eller fyrverkerier pga eldningsförbud så vi åkte ingenstans. idag har vi varit iväg på lite picknick, kanske får iväg lite bilder senare. Kram.

2009-05-01 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback