feeling better

Efter att ha legat däckad 2 dagar i sängen så mår jag faktiskt bättre idag. Har tagit på mig kläder, varit inne i huset och ätit frukost, sitter vid datorn vid skrivbordet, ligger inte i sängen. Även om jag har ont i huvudet fortfarande, så är det inte lika illa längre, vilket är skönt.
Nu när jag har varit sjuk så har jag kollat på inför eurovisionprogrammen på svtplay. Har inte så mycket att säga om det, många bottennapp, några riktigt bra låtar. Men det återstår ju att se vad dom gör med det på scen. Nästa vecka gäller det. Jag fick föräldrarnas röster att lägga på vad jag ville. Dom visste inte ens vem som vann för Sverige, jag blev helt chockad?! Känner knappt några såna människor, som inte har nån koll på Melodifestivalen alls. Förns nu...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Skönt att du börjar må bättre. Vi har haft en heldag i Rumskulla. Nu sover barna, somnade i bilen o Hampus fortsatte att sova när jag bar in honom. Tog bara på blöja o la han i sängen direkt.

Kram.

2009-05-07 @ 19:50:01
Postat av: Amanda

Haha Hej.. vem vann dåå? Är det slut redan?

2009-05-08 @ 23:17:36
URL: http://diariodeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback