?????

Ikväll vill jag bara vara hemma i Smålandsskogarna, veta att Eurovisionfinalen går på svt1 som vanligt. Titta på det med mamma och pappa, och det är förhoppningsvis ingen som pratar under låtarna. Istället sitter jag i Spanien, som det är värsta blåsvädret om i år, pga att dom visade andra semifinalen då Spanien fick rösta, men med en timmes fördröjning, så Spanien röstade inte utan det var en jury. Finns en svensk restaurang här i San Pedro som visar finalen, men hur kul är det att gå dit själv?? Hej, jag heter Sandra och har inga vänner. Vet inte ens om vi har kanalen det visas på här, vilket är helt sjukt, så åker jag inte dit kanske jag inte ens får se det! Bläääää...

Ibland älskar jag bara Sverige!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

kolla på svt play! det gör jag :)

2009-05-16 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback