&%¤##!#¤¤

Är rubriken ett svärord på dataspråk??
BRA! För Spanien är ett U-land, som inte vet vad som är viktigt och inte viktigt!! Hatar Spanien ikväll!!

HUR kan man inte visa Eurovision???? Jag förstår liksom inte, dom visar massa annan dubbad skit som ingen vill se. Men Eurovision som är en europeisk angelägenhet väljer dom att icke visa!!!

Hoppas det går så dåligt för dom på lördag att dom aldrig mer kommer tillbaka till tävlingen! Det är ingen som vill höra era skitlåtar!!!

Följer eurovision på bloggar ist, plus att jag får smsrapporter från min kära Sanna, vad hade jag gjort utan dej?

Nu är det bäst för er Spanien att Sverige går vidare för annars tänker jag ge er svininfluensa så hela landet får läggas ner! Bäst ni passar er!

Bara som en parantes: För att återknyta till min operation för ganska precis 2 år sedan, när jag låg nyopererad i sjukhussängen bara några dagar efter operationen var det dags för Eurovision 2007 från Helsingfors, JA jag tittade, mellan alla mediciner och smärtstillande, och dropp och toabesök, och ringande på klockan efter sköterskor. Jag tittade. Förstår ni nu att jag är liiiiiiiiite frusterad över att jag inte kan se det!?
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback