dålig update

Jag har jobbat en hel del denna vecka för att båda barnen och pappan har varit sjuka. Idag skjutsade jag dock båda barnen till skola/dagis. Tänkte gå till poolen sen och simma och sola lite. Senaste jag var vid poolen för några dagar sen, när jag var på väg hem, gick jag upp för en trappa som hade en liten stenvägg, då får jag se en orm ligga och sola där med svansen halvt inne i muren mellan stenarna. Jag stannar och hjärtat börjar bulta, blir arg för att jag inte tog med mig kameran, och sen stampar jag på trappan och den slingrar sig fort in genom stenmuren, sen sprang jag därifrån, kommer ju inte våga gå i den trappan igen.

Ni som känner mig vet kanske att jag inte är något stort fan av Bo Kaspers Orkester. Dom hade nån låt där i början som jag verkligen inte tyckte om, och sen dess har det liksom blivit en grej att dom inte är bra....
Det var innan jag kom till Spanien. Familjen här har omvänt mig, eller skivan som sitter i bilen har omvänt mig. Antennen på bilen är ganska dålig så att lyssna på radio går inte så bra i min bil, utan då får det bli skivan som sitter i. Bo Kaspers Orkesters senaste Hund. Åhhhh va bra den är!! Jag blir helt lycklig varje gång jag sätter mig i bilen, har alla låtar på hjärnan hela tiden, går runt och nynnar hela dagarna.

Här är speciellt en låt som har så underbar text, lyssna på den.

Sandra

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej. såg att du vart i LA som aupair. och läste nått om körkort..

hade du inte körkort i sverige men tog där?

eller lär man ta ett körkort där fats du har ett i sverige?



Mvh Sofia, som är sugen att åka som aupair i usa :)

2009-05-22 @ 22:47:11
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback