OC

Har precis kollat klart på säsong 1 av OC, och vad jag grät, även att jag har sett det flera gånger så är det så hemskt när Ryan åker tillbaka till Chino, och med Halleluja låten. Gud vilken bra serie.
Kollade första avsnittet av Project Runway säsong 5 oxå. Och märkte att det hade jag visst redan sett, antar att jag såg det i USA, och jag vet vem som vann, men lugnt jag ska inte säga nåt. Han/hon/den/det hade iaf en väldigt fin kreation i gårdagens avsnitt.
Igår var jag på friskis & svettis, och det är så skönt nu när man kan programmet, att man kan ta i och verkligen köra järnet. Idag blev det visst oxå träning precis efter frukost, eftersom jag fick hem Melodifestivalskivan. Åh det finns så många bra låtar att dansa till. Nu blir träningen enkel här hemma.

Fick precis ett samtal av en granne, jag ska sitta barnvakt imorrnkväll, gutt. Hoppas bara jag får en slant för det, vi pratade inte om det.

GRATTIS till Tessan som blir lika gammal som jag idag 22 år! Vi börjar verkligen bli till åren nu, min bror Jonas fyllde 25 förra veckan, han sa att nu är han halvvägs till 50. Vilket betyder att vi är det snart oxå....
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emil

Visst är OC allt bra härligt! =D

2009-03-04 @ 01:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback