news?

Har tyvärr inga goda nyheter. Hade en underbar familj på gång i Franska rivieran. Skulle skicka ett mejl och tacka ja, då skrev hon precis att dom redan hade hittat en. Fan jag skulle skickat mejlet i lördagskväll ist, men det blev så himla sent hos Mia. Blir så arg på mig själv.
Gick en härlig promenad med Tessan i lördags, och sen va jag hos Mia och kollade Robinson och fotbollen. Igår var jag bara tjurig hela dagen över aupairjobbet. Idag fick jag jobba, ska jobba imorrn med. Har så sjukt ont i fötterna jobbade 7-15.30, samma imorrn. Kan inte träna ikväll med mina fötter tyvärr. Sista friskis & svettisen.

Åhh jag vill härifrån!

Kul inlägg, bläääääääääääää!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej! Ja, hon kommer och hälsar på. Hon tar dock redan med sig en extra väska med mina grejer i. Det har ju blivit en hel del shopping som jag inte kommer att kunna få med mig hem annars :P. Haha. Ledsen att jag inte kan hjälpa, men jag hoppas att du får hem den på något sätt!

Vart var det i LA som du var au pair?

2009-03-30 @ 18:36:47
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/
Postat av: sara

va synd med familjen!! :(

var jobbar du?

2009-03-31 @ 14:17:49
Postat av: Marie

Tråkigt att det inte blev något med familjen men du hittar något snart ska du se :)

2009-03-31 @ 20:13:56
Postat av: Sofi

Usch då. Ja, jag läste lite i din blogg, men fick inte riktigt grepp om vad det var som var fel med familjen. Varför ville du byta?

Emma kommer i maj, ja. Jag har ingen aning om hur mycket hon har tänkt ha med sig eller hur mycket hon ska shoppa med sig hem, så jag har faktiskt ingen aning.

2009-04-01 @ 00:19:07
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback