MELODIFESTIVAL!

Vann inte idag heller, men jag var galet nära, precis när första tonen gick fram, så ringde det, kunde vart jag. Men som tur var så, kollade jag min mejl igår, och jag läste mejlet från livenation.se, brukar inte läsa dom, men det var väl meningen för där stod det att dom släppte fler biljetter till finalen på ticnet. Så jag gick in direkt, och det fanns några kvar så jag köpte 2, nån får man väl alltid med sig.
Så jag bryter inte min svit från 2003 att jag har gått på nån deltävling eller final sedan dess, känns bra.
Idag eller imorrn åker jag till Stockholm, för att se finalen, den mest öppna finalen på många år, vågar inte ens tippa....tänk om Ugglas vinner, då blir ju iaf Hampus glad, det är hans favoritlåt. Jag däremot blir inte glad, ska det stå mellan Malena & Caroline som det verkar, så ska ju Malena vinna lätt enligt mig!!!

Jag är glad, för jag ska på Melodifestival finaaaaaaaal, FINAAAAAAAAAAAL!!!!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

gaah, jag vill också!!!

2009-03-13 @ 11:27:26
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Marie

WOHOOOOO! :D

2009-03-13 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback